  • Data: 2005-04-10 05:13:13
    Temat: Re: legitymowanie przez policje
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    guru wrote:

    > Moment... co znaczy "posiedzisz na komendzie"? Wolnosc jest
    > gwarantowana Konstytucja i Europejska Konwencja. Zeby pozbawic wolnosci
    > zabierajac na komende trzeba miec mocne i UDOKUMENTOWANE PODSTAWY. Brak
    > mowliwosci ustalenia tozsamosci nie jest podstawa pozbawienia wolnosci
    > (przewieznienie na komende). NIe mowiac o fakcie ze obywatel nie ma
    > obowiazku identyfikowania sie kazdemu z brzegu przyglupowi w mundurku.

    Odłoż konstytucję na bok, a zacznij czytać jakies ustawy.
    Siedzi się na komendzie nie za brak dokumentów, tylo za udokumentowane
    podstawy. I te podstawy są wystarczające, żeby tam siedzieć.
    A podstawy policjant sobie zawsze wymyśli.
    Musiłaby być ostatnim durniem, żeby niczego nie wymyślił dlaczego chciał
    cie wylegitymować.