  • Data: 2004-02-29 13:30:25
    Temat: Re: legitymowanie prewencyjne?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m wyskrobał(a):
    > ale tu nadal mam watpliwosci. a przepraszam bardzo " jakie to wykonanie
    > niezbednych czynnosci sluzbowych" - skoro sie na to powolujesz dalo prawo
    > policjantom do wylegitymowania moich kolegow wracajacych w nocy? bo ja
    > szczerze przyznam, ze nie widze roznicy w legitymowaniu moich kolegow, a
    > np. malzenstwa wracajacego w nocy z pasterki czy tez z dworca pkp.
    > przeciez w momencie zatrzymania policjanci nie wiedza jeszcze skad ci
    > ludzie ida.

    Jakie to niezbędne czynności były, to trzeba by spytać tych policjantów. Być
    może dostali np. polecenie służbowe od przełożonego, zgodnie z którym mieli
    patrolować ulice i zwracać uwagę na podejrzane osoby w związku z
    dochodzącymi w okolicy włamaniami/gwałtami/rozbojami. I wylegitymowanie tych
    jegomościów było jak najbardziej "niezbędne do wykonania czynności
    służbowych".

    --
    Bartek Gliniecki