    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalnosc softleru
    Date: Tue, 25 May 2004 21:10:07 +0200

    On Tue, 25 May 2004, ...:::QRT:::.... wrote:
    [...]
    >+ najgorsze jest to ze w dyskusje na temat OEM maja po ponad 100 postow

    E, chyba źle zera zapisałeś ;) W 10000 bym uwierzył :)

    >+ i w
    >+ sumie ciezko sie dowiedziec z nich konkretów. No chyba ze słabo szukam :)

    Nie, dobrze szukasz. Jest jak jest...
    I nie jest to "tylko pogląd Arka" - ubolewam że nie zapisałem sobie
    namiarów na gościa z policji który w Polskim Radiu stwierdził publicznie
    że w razie stwierdzenia "tylko" naruszania umowy w zakresie OEM policja
    do postępowania "karnego" (zbierania dowodów) się nie zabiera.
    Kwestia ew. sporu cywilnego poruszania nie była.
    Ale to był jakiś "wysoki policjant", którego poziom znajomości prawa
    pewnie jest w okolicach grupowiczów (niektórych też policjantów :)).
    A jak się czyta o SAMOWOLNYM zabraniu się przez policjanta do oceniania
    legalności software... (ściganie jest NA WNIOSEK jakby ktoś przeoczył !)
    to... szkoda gadać.

    pozdrowienia, Gotfryd