    From: "Albercik" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalność oprogramowania
    Date: Thu, 16 Jan 2003 15:07:00 -0000

    > a po 6 miesiacach, jak juz wygrasz proces i sad odrzuci ich roszczenia...
    > oddadza Ci sprzet, ktory sprzedasz na all***, bo firma padla bez
    komputerow
    > w miedzyczasie...
    >
    > pozwiesz microsoft o spowodowanie upadku firmy... i jak znalazl,
    > moze za 20-30 lat dostaniesz pare zlotych, a jak nie Ty to Twoje dzieci.

    I wtedy wlasnie sie obudziles... i znowy zaczales bulic po 100x za ta sama
    rzecz - to jest Twoje prawo. Rob jak uwazasz. Ale za te 20-30 lat to nie
    bedziesz mial nawet tych paru zlotych, ktore ja wtedy wywalcze - ale za to
    bedziesz posiadaczem 100 kopii windowsa i 99 wg. Ciebie bedzie nielegalnych.

    Pozdrawiam
    Albercik