    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalność oprogramowania
    Date: Wed, 15 Jan 2003 11:16:03 +0100

    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > nowej
    >
    > coz, jezeli przeniesiesz hd do nowej maszyny to raczej nie modernizacja.
    > Ale dolozenie nowych elementow do twego hd - to modernizacja napewno :)

    Jeśli popsuje się płyta główna, to musisz kupić nową, do tego procesor (bo
    nie obsługuje starych), do tego obudowa (bo procesor wymaga zasilacza min.
    350W, albo płyta jest ATX), oczywiście pamięci DDR (bo płyta innych nie
    obsługuje) i nowa karta graficzna, bo stara była na ISA. Masz więc NAPRAWĘ
    komputera. Nastepnego dnia przeprowadzasz jego MODERNIZACJĘ przez
    zainstalowanie DVD oraz większego dysku twardego i wymianę monitora. I cały
    czas masz ten sam komputer z prawem do OEM ;-).
    Czy tak można?

    Pozdrawiam,
    BaLab