    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalność obrazu dysku HDD
    Date: Tue, 31 Oct 2006 11:51:07 +0100

    Dnia Tue, 31 Oct 2006 11:26:17 +0100, Jotte napisał(a):

    > Tu już zdrowo przeginasz - licencja na system miała by regulować jak i czym
    > użytkownik będzie miał zrobioną kopię dysku??

    Źle czytasz, cały czas piszę o Ghost-cie vide rescue disc.

    > Taaak? To płyta główna nie jest podstawowym podzespołem? I procesor?
    > Nie chce mi się teraz szukać źródła, ale o ile dobrze pamiętam, to dopiero
    > przy wymianie 4 elementów system może (ale nie musi) wymagać ponownej
    > aktywacji.

    Teoretyzujesz. Zmień sobie płytę i ponownie odpal system. Powodzenia...
    Bez aktywacji pozostanie Ci wcisnąć magiczny X z poleceniem zamknij system,
    względnie uruchom ponownie. Te zmiany są już od niemalże roku kiedy
    zmienili licencje na OEM-y. Kolejny raz uprzedzę dalsze dywagacje: systemu
    z myszką już też nie kupisz :-)

    > Mam wrażenie, że kiedyś usuwałem SP2 z jakichś słabiutkich maszyn i nie
    > przypominam sobie checy z aktywacją.

    Kiedyś robi wielką różnicę. M$ cały czas rozwija zabezpieczenia przed WPA,
    i na dzień dzisiejszy usunięcie SP2 powoduje koniecznośc aktywacji.
    Zadzwoń sobie do konsultanta uzyskasz potwierdzenie moich teorii, które z
    reguły zwykłem wypraktykować na własnej skórze.

    Niespełna tydzień temu miałem taki niuans w pracy. Aktywację zrobiłem przez
    net. Przy ponownej reinstalacji na tym samym PC-cie system pięknie
    poinformował mnie, że ilość aktywacji tego systemu wygasła i musiałem
    dzwonić po nowy klucz.

    > Aż poświęcę kiedyś wolną chwilę, żeby sprawdzić czy to prawda.

    Czekam na relację.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --