    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalność obrazu dysku HDD
    Date: Tue, 31 Oct 2006 00:35:54 +0100

    W wiadomości news:ei60r8$qbl$1@atlantis.news.tpi.pl Przemyslaw Osmanski

    > A to dziwne, bo jesli piszemy o XP to faktycznie instalowanie z obrazu
    > (nie plyt preinstalacyjnych) mozna sobie darowac.
    Pisałem o systemie XP Home w wersji instalacyjnej przygotowanej do
    rozprowadzania z komputerami firmy Compaq. Zawiera ona sporo modyfikacji i
    dodatków w porównaniu do wersji ogólnodostępnej.
    Niemniej często muszę szybko postawić (odtworzyć) pracownię bez cudowania,
    dlatego używam metod i oprogramowania zewnętrznego.

    > Zeby jednak nie bylo, ze inaczej juz nie moze byc, to dodam, ze posiadam
    > windows XP w wersji PRO SP1 (oryginal oczywiscie) ktora instalowana nie
    > prosi o aktywacje i nie ma oporow przed instalacja na mocno zmienionych
    > konfiguracjach. Wiec moze to jeszcze zalezec od danej posiadanej wersji
    > instalki.
    I zależy.
    Ale z aktywacją IMO już chyba koniec, po prostu tak łatwo ja ominąć, że jej
    stosowanie przynosi zapewne więcej strat niz pożytku.

    Przecież nie namawiałem.

    Jotte