    From: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalne oprogramowanie w firmie
    Date: Sat, 20 Mar 2004 17:40:34 +0100
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-208-185.gorzow.mm.pl

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c3fa91$o1u$1@inews.gazeta.pl...
    > Wysoki sądzie! Tak, zaznaczyłem, że się zgadzam na warunki umowy, ale to
    się
    > nie liczy bo ja się tak naprawde nie zgadzam. A zaznaczyłem bo bez tego
    bym
    > nie zainstalował programu.

    Wysoki sądzie! Oprogramowanie te zostało zainstalowane na moim
    komputerze przez kogoś innego, która to osoba zatwierdziła te warunki, więc
    nie jestem prawnie zobowiązany do ich przestrzegania.

    Znalazłem ogłoszenie, że za 50 zł. ktoś oferuje usługę instalacji
    oprogramowania na komputrze. Zadzwoniłem, pan przyszedł, przywrócił komputer
    do używalności, zapłaciłem 50 zł. i Pan poszedł. O żadnych warunkach nie
    czytałem i niczego nie akceptowałem, powyższemu panu udostępniłem moje
    legalne płyty z oprogramowaniem celem instalacji na moim komputerze i to
    wszystko.

    Rozważmy inną sytuację, ktoś zarejestrował na siebie starter jakiegoś
    prepaida (podpisując tym samym, że zapoznał się z regulaminem świadczenia
    usług i będzie się do niego stosował), po czym mi go podarował. Czy jestem
    zobowiązany do przestrzegania zapisów tego regulaminu pomimo, że się pod tym
    nie podpisałem :)

    Dalej chce Ci się tak śmiać :)

    pozdrawiam,

    --