    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalizacja Windowsów ?
    Date: Thu, 27 Apr 2006 15:57:07 +0200

    On Thu, 27 Apr 2006, Piotrek wrote:

    > Ale UKS może współpracować z Policją i "podsuwać" im takich co to odpisują
    > sobie koszty korzystania z internetu

    A może?
    Pytam w kontekście pojęcia "tajemnica skarbowa".
    Oczywiście jeśli przepis nakazuje wobec *zbrodni* ujawnienie
    informacji (tj. istnieje taki przepis) to sprawa wygląda inaczej.
    Ale AFAIK po 1. naruszenie praw autorskich jest ścigane z oskarżenia
    prywatnego... (i IMO widziane na .prawo informacje że podobnoż zdarzało
    się iż policja "sama z siebie" podejmowała czynności, ta sama policja
    która odmawia "czynności" jeśli w zakresie znęcania się nad rodziną
    owa rodzina nie składa urzędowego powiadomienia) to coś tu na głowie
    stoi...
    Bo niby jakie JA mam prawo ścigać kogoś za to, że wziął TWOJE
    auto jeśli ty sam policji tego nie powiedziałeś? Może mu pozwoliłeś :P
    A US/UKS nie jest od rozgłaszania na prawo i lewo o zebranych
    informacjach.

    > o kilku przypadkach najść przez Policję a właśnie były to przypadki ludzi
    > korzystających z ulgi internetowej.....

    ...a może "tylko" logi wskazywały na masowe ciągniecie "materiałów" ;)
    Logi u providera.

    > myślęże nawet jeśli to plotka to w każdej jest odrobina prawdy

    No, wykluczyć że raz czy dwa ktoś "nieoficjalnie" chce komuś
    dokopać łamiąc prawo też nie można.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)