  • Data: 2006-04-26 14:18:22
    Temat: Re: legalizacja Windowsów ?
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > [...] Muszą
    > udowodnić swoje straty i zarządać odszkodowania podczas procesu cywilnego.
    I właśnie dlatego istnieją (czy są dostępne w handlu - pewnie tak, czy
    ktoś je kupuje - nie wiem) wersje typu "box" - dużo droższe, aby MS mógł
    wyliczyć straty. Dotyczy to także innego ich oprogramowania. Przecież,
    gdyby windows czy office kosztował 50 zł, to strata byłaby znikoma,
    prawda? A skoro "kosztuje" 800 albo 3000 zł, to już jest lepiej, bo
    straty MS ponosi dużo większe.
    A poza tym - jak już ktoś napisał - wersje OEM w przypadku MS to nic
    innego jak wyparcie się dużej części odpowiedzialności za wady produktu.
    Wszak możesz sobie kupić i zainstalować wersję OEM windowsa, ale stajesz
    się wtedy producentem i support musisz sobie świadczyć samemu a MS ma
    Cię z głowy. Proste, nie?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____