    From: Paweł <root@[127.0.0.1]>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: leczenie za granica RP, a zwrot kosztow z NFZ-u.
    Date: Sun, 24 Jun 2007 00:52:31 +0200

    Pawel wrote:

    > Uzytkownik "PaweĹ," <root@[127.0.0.1]> napisal w wiadomosci

    > Tak. Jesli w Polsce leczenie nie jest mozliwe to szanse na sfinansowanie
    > tego sa duze.

    pozostaje kwestia definicji - 'leczenie nie jest mozliwe'.
    jak pojade z dzieckiem do lodzi i tam mi powiedza,
    ze nie ma miejsc, albo nie z operujemy tej wady,
    to czy to oznacza, ze 'leczenie nie jest mozliwe'
    w swietle obowiazujecgo prawa? czy w takim przypadku
    moge sie domagac od szpitala zaswiadczenia o niemoznosci
    leczenia? bo mam taka przykre przeczucie, ze moga mi dziecko
    przyjac, powiedziec, ze leczenie jest mozliwe, ale jest 1% szansy,
    podczas gdy za granica bedzie pan mial 99%, a w takim przypadku,
    to z refundacja z nfz-u i zyciem dziecka mozna sie pozegnac.
    jesli tak ma sie stac, to juz sie zabieram za emigracje
    z tego zajebistego panstwa.