  • 1. Data: 2003-07-25 21:13:56
    Temat: kwitki bez numerow
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Zauwazylem, ze nad jednym z zalewow pobierana jest od tego sezonu oplata za
    wejscie i wjazd w okolice wody. Nie znam podstawy na jakiej zbierana jest
    oplata (na pewno nie klimatyczna, bo jest to 4 zl / osobe), ale nie o to
    chodzi. Chodzi o to, ze goscie, ktorzy zbieraja wydaja kwitki bez numerow
    kolejnych. Przeciez oni moga do US podac tylko kilka procent utargu!

    Kto powinien sie tym zajac? Kogo poinformowac? Czy w USkarbowych sa jakies
    komorki od takich spraw?

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2003-07-26 18:38:15
    Temat: Re: kwitki bez numerow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Powiadomić możesz Urząd Kontroli Skarbowej, Policję albo Urząd Skarbowy. Z
    tym, że nie koniecznie musi być to objaw nieprawidłowości. Facet może
    rozliczać się z Urzędem Skarbowym na podstawie tzw. karty podatkowej na
    przykład i wówczas jego podatek nie zależy od przychodu.

  • 3. Data: 2003-07-26 19:33:49
    Od: "Hitower" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości
    [...]
    > Kto powinien sie tym zajac? Kogo poinformowac? Czy w USkarbowych sa jakies
    > komorki od takich spraw?

    Człowieku, co ty donosić chcesz? Jaki masz w tym interes?
    Tak na marginesie zadaj sobie pytanie czy Ty jesteś w 100% uczciwy wobec
    fiskusa.

    Takich to ja bym...

    Na 100% nie prowadzisz żadne działalności gospodarczej, gdybyś pracował na
    własny rachunek to byś takich bzdur nie pisał.
    Ja prowadzę działalność gospodarczą i wiem co to znaczy US - drobna pomyłka
    i dop. Ci taką karę że może być po tobie, do tego szyderczy ton urzędasów
    brrrrrrr.

    Zresztą po co ja to piszę... gardzę takimi ludźmi :(

    Hitower

  • 4. Data: 2003-07-26 21:31:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Człowieku, co ty donosić chcesz? Jaki masz w tym interes?

    Społeczny. :-))))))))))

    | Tak na marginesie zadaj sobie pytanie czy Ty jesteś w 100% uczciwy wobec
    | fiskusa.

    Nie mam innego wyjścia. Akurat mam taką sytuację, że nie mam jak go
    naciągnąć. Mniejsza o szczegóły.

> [...]
    pomyłka
    | i dop. Ci taką karę że może być po tobie, do tego szyderczy ton urzędasów

    No i to ma być argument na tolerowania oszustw? Mnie nie przekonałeś.

    | Zresztą po co ja to piszę... gardzę takimi ludźmi :(

    No cóż. Przykro mi bardzo. Z tym, że mam nadzieję, że mi wybaczysz, że nie
    będę Cię prosił, byś zmienił zdanie. Osobiście nie zależy mi na tym, byś
    mnie uwielbiał - chyba że jesteś nastoletnią blondynką..

  • 5. Data: 2003-07-27 20:20:15
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > Człowieku, co ty donosić chcesz? Jaki masz w tym interes?

    Zadnego. Nie toleruje klamstwa, oszustwa, i takiego zachowania jakie ty
    przedstawiasz...... twoja sprawa co o tym sadzisz, ale nie po to place
    podatki (sprawiedliwie) zeby tacy jak zapewne Ty naciagali US i nas
    wszystkich, takich ktorzy placa to co musza.

    Co, mam tolerowac np. to, ze osoba prowadzaca dzial. gosp. jezdzi porzadnym
    BMW, ma ekstra dom itd owszem jestem za tym zeby to wszystko miala, nie
    naleze do ludzi, ktorzy zazdroszcza innym , jednak niech taka osoba placi
    podatki, a nie wykazuje od kilku lat "0" dochodu i "0" podatku - to jest
    skandal. Dlaczego ja (i wiekszosc ludzi w Polsce) kupuje wszystko "do zycia"
    i nie wrzucam sobie tego "w koszty", a inni oszukuja nas i kupujac np. takie
    bzdury jak srodki czyszczace do domu, sprzet grajacy, komputer dla dzieci,
    meble, itd. nie placa od tego podatku? A wiem, ze dzialalnosc jest np.
    fikcja.... gabinet lekarski - zarejestrowana dzialalnosc tylko po to aby
    przez nia przechodzily dyzury nocne (TYLKO dyzury) - no i koszty, a co za
    tym idzie mniejszy podatek.... a lekarz nie prowadzi ZADNEJ prywatnej
    praktyki.

    > Tak na marginesie zadaj sobie pytanie czy Ty jesteś w 100% uczciwy wobec
    > fiskusa.
    TAK

    Mow sobie co chcesz, ale ja rozniez GARDZE takimi ludzmi.

    Wildcat