  • 1. Data: 2004-11-24 09:28:39
    Temat: kwalifikacja gwaltu
    Od: "Alex" <b...@n...pl>

    Witam
    Jaka jest i byla kwalifikacja gwaltu?
    czy bylo to kiedys wykroczeniem(nawet na krotko)?

    tak z czystj ciekawosci

  • 2. Data: 2004-11-24 10:01:05
    Temat: Re: kwalifikacja gwaltu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alex" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaka jest i byla kwalifikacja gwaltu?
    > czy bylo to kiedys wykroczeniem(nawet na krotko)?

    nie chce czegos palnac ale chyba kiedys tak bylo i grozilo za to do 2 lat,
    ale moze to pamiec plata mi figle

  • 3. Data: 2004-11-24 12:11:08
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    > Użytkownik "Alex" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie chce czegos palnac ale chyba kiedys tak bylo i grozilo za to do 2 lat,

    do 2 lat czego?

  • 4. Data: 2004-11-24 12:12:44
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Alex" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaka jest i byla kwalifikacja gwaltu?
    > czy bylo to kiedys wykroczeniem(nawet na krotko)?
    >
    > tak z czystj ciekawosci

    nigdy, a przynajmniej nie po 1964r.

  • 5. Data: 2004-11-24 12:18:10
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Alex napisał(a) w wiadomości
    > Witam
    > Jaka jest i byla kwalifikacja gwaltu?
    > czy bylo to kiedys wykroczeniem(nawet na krotko)?
    >
    > tak z czystj ciekawosci

    Dawno, dawno temu w średniowieczu można było bezkarnie zgwałcić kobietę która
    poszła sama do lasu. Poza tym zawsze to było karalne.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-11-24 12:38:36
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > czy bylo to kiedys wykroczeniem(nawet na krotko)?

    Ee, gdzie tam. W starym kodeksie gwalt kwalifikowany byl nawet zbrodnia, a
    dzis "tylko" wystepkiem w kazdym typie.
    Ja to sobie wyobrazasz zeby byl wykroczeniem i jeszcze zeby mozna bylo za to
    dostac mandat i po sprawie ???

    Cezar

  • 7. Data: 2004-11-24 12:42:43
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 13:18:10 +0100, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Alex napisał(a) w wiadomości

    > Dawno, dawno temu w średniowieczu można było bezkarnie zgwałcić kobietę
    > która
    > poszła sama do lasu. Poza tym zawsze to było karalne.

    ale jak zgwałcono kobietę w domu, to karano także dom, burząc ściany które
    uniemozliwiły jej ucieczkę.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 8. Data: 2004-11-24 12:44:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 13:38:36 +0100, Cezar <c...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > dzis "tylko" wystepkiem w kazdym typie.
    > Ja to sobie wyobrazasz zeby byl wykroczeniem i jeszcze zeby mozna bylo

    może ma kogoś na myśli...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 9. Data: 2004-11-24 13:14:48
    Od: "Alex" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Wirde" <w...@n...hotmail.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Alex" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nigdy, a przynajmniej nie po 1964r.

    nie bylo zmian kwalifikacji gwaltu (po 95)?
    wiec jaka jest kwalifikacja gwaltu ?
    (przestepstwo?).

  • 10. Data: 2004-11-24 13:29:04
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 14:14:48 +0100, Alex <b...@n...pl> napisał:

    > U?ytkownik "Wirde" <w...@n...hotmail.com> napisa? w wiadomo?ci

    > nie bylo zmian kwalifikacji gwaltu (po 95)?
    > wiec jaka jest kwalifikacja gwaltu ?
    > (przestepstwo?).

    Pewnie, że przestępstwo.

    --