  • Data: 2013-05-01 00:01:00
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Problem w tym, ze oni nie czuja sie najwyrazniej struzami prawa tylko
    > funkcjonariuszami partii, ktora prawo i sprawiedliwosc ma zawsze po
    > swojej stronie.

    Bo to jest "poszanowanie" prawa...
    Przykładowo;

    p. Gowin i związki partnerskie. Połowa prawników mówi, ze zgodne z
    konstytucja, polowa ze niezgodne. Pan ex minister nie mówi, ze zdania sa
    podzielone wiec sporu nie da sie rozstrzygnac i wiazace bedzie orzeczenie
    TK. Pan ex minister mówi, że wazna jest wersja jednej polowy prawników bo
    ta wersja mu pasuje.

    p. Kamiński - wyroki które mu nie pasują są "nie do zaakceptowania przez
    niego"

    p. Macierewicz - wyniki pracy prokuratury, komisji są dla niego nie do
    zaakceptowania, bo nie pasuja do jego mitologii.

    itd...

    Aha, i jeszcze mój ulubiony p. Czarnecki który mówi "mój szanowny
    przedmówca" po czym dalej idzie coś takiego, że ewidentnie chciał
    powiedzieć "ta wredna swinia".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,