    From: ":: karol ::" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno używanego samochodu - PROSZĘ O POMOC
    Date: Thu, 28 Mar 2002 11:37:07 +0100

    > Zajrzałem - numery są zgodne!!! faktura, dowód rej. silnik, św. hom.
    >
    > Problem w typie silnika.
    > Szczerze mówiąc mało się znam na samochodach.

    Wydaje mi się, że masz marne szanse na odstąpienie od transakcji.
    Chyba, że na umowie była wyszczególniona nieprawidłowa moc silnika, ale to
    też, wydaje mi się, niewewiele pomoże.
    Nie wiem czy sprawa jest warta zachodu ze względu min. na koszty ew. sprawy
    sądowej, czas itd. W efekcie może okazać się że ten samochód będzie cię
    kosztował znacznie więcej niż zapłaciłeś.
    Moim zdaniem należy pogodziś się z tym, wyciągając wnioski na przszłość.

    pozdrawiam