    From: "Roxy " <r...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno auta gdzie tu haczyk
    Date: Mon, 30 Jan 2006 18:50:06 +0000 (UTC)

    gorke <g...@w...pl> napisał(a):

    > Czesc!
    >
    > Opisze w skrócie taki mały problemik z zakupem auta. Bardziej to jest moja
    > obawa niz problem...ale z czasem nierozsądnie podjętej decyzji może być
    > jednak kłopotem ;-)
    >
    > A więc zacznę od początku. Ogłoszenie, dzwonię umawiam się na oględziny
    > auta. Wartość auta plus minus 15 tys zł. Spotykam się jeździmy po
    > warsztatach, wszystko ok zadbane w miare nowe auto (2000). Schodzimy z ceny
    > 1000 zł i umawiamy sie na transakcję. No i właśnie tu się zaczyna.
    > Gość mówi, że auto jest na jego brata. Brat w rozjazdach itp, ale oczywiscie
> [...]
    Sprawdż auto w centralnym rejestrze zastawów /moje też było na kredyt, ale
    bank nie żądał wpisu w dowodzie/ - czy auto zostało spłacone. W urzędzie
    miasta - realnego właściciela pojazdu. Jesli auto było amortyzowane w firmie -
    sprawdż, czy własciciel nie ma długów w urzędzie skarbowym ... US ma wtedy
    możliwość zajęcia tego auta/nawet po sprzedaży/ i stracisz pieniądze...

    A tak ogólnie - nie kupowałabym auta z komisu...Moj ojciec kupił taki
    "pasztet" - odpicowany, z...cofnietym licznikiem, po wypadku /dobrze zatuszowanym/
    Taka "kołdra ze skrawków"...Też 2000 rok. I teraz stale coś naprawia :(

    POZDR