  • Data: 2014-11-18 19:19:47
    Temat: Re: ktoś zbudował coś na cudzym gruncie
    Od: "Moonski" <c...@i...nz> szukaj wiadomości tego autora

    news:546b8345$0$2855$65785112@news.neostrada.pl...

    > Notatke ze strazy masz ?
    > Bo teraz sie moze okazac ze sasiedzi nic o plocie nie wiedza, pana teren,
    > pana plot :-)

    Ja nie mam, ale strażnicy byli i coś tam bazgrali, to pewnie mogę wydostać
    kopię.
    Chyba napiszę do sąsiadów, tak jak tu inna osoba też radziła, poleconym
    wezwanie do oczyszczenia terenu, termin 14 dni,
    a jak nie to czyszczę na ich koszt i... potem pewnie będę musiał się o to
    procesować.
    Dzięki za komentarze,
    M.