    From: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto zadba po mojej śmierci?
    Date: 9 Sep 2003 11:24:19 +0200

    > Jestem ubezpieczony na życie na pewną kwotę. Chciałbym mieć pewność - że jak -
    > odpukać w niemalowane - zabraknie mnie - to moja rodzina otrzyma obiecaną
    kwotę
    > od ubezpieczyciela. Znam jednak życie - i wiem, że towarzystwo
    ubezpieczeniowe w
    > takich sytuacjach wychodzi ze skóry, żeby jak najbardziej wykiwać uposażonych.

    To jest chyba najlepszy dowód, że nie opłaca się ubezpieczać.

    Niemniej jednak jeśli już dałeś się namówić, to poszukaj na rynku
    ubezpieczenia od ubezpieczenia. Za opłatą odpowiedniej składki firma taka
    poprowadzi Twoje sprawy po śmierci i będzie walczyć z pierwotnym
    ubezpieczycielem.

    Oczywiście wypadałoby również wykupić ubezpieczenie od ubezpieczenia
    ubezpieczenia.

    A następnie ubezpieczenie od ubezpieczenia od ubezpieczenia ubezpieczenia...

    Chyba wyraźnie widać, że opłacanie składki ubezpieczeniowej jest marnowaniem
    pieniędzy? Lepiej odkładaj je samemu - zainwestuj, albo kup coś przydatnego dla
    rodziny.

    Polecam jakiś domek. Po Twojej śmierci rodzina będzie mogła się utrzymać
    wynajmując go. To chyba o wiele lepsza inwestycja niż polisa? Po co kogoś
    prowokować? Choćby podświadomie...
    ;-)

    Pozdrawiam!
    Liwiusz