    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Fri, 10 Aug 2012 12:18:19 +0200

    Dnia 2012-08-10 10:49, Użytkownik PrivateLan napisał:

    > Jesteś pewny, że aż tak zaciemnią?
    > Może spróbują?
    > To na pewno stracą 50-60% użyszkodników przez totalną inwigilację.
    > Na takie g...o nawet nie spojrzał bym.

    Optymista.
    40% użytkowników wiodącego proszku to gracze, na linuxa nie zmienią,
    40% użytkowników to firmy, tez nie zmienią,
    pozostałe 20% może zmieni a może faktycznie uzna że tak ma być
    i gdzieś u kogoś na serwerze powinni nie wiadomo dlaczego
    trzymać kopię swoich prywatnych danych.
    I tak sukces że taką kopię będą posiadali.