    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Fri, 10 Aug 2012 09:21:41 +0000 (UTC)
    <jvgu4h$rk9$1@inews.gazeta.pl> <jvjpba$206$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <jvju8b$5n5$5@inews.gazeta.pl>
    <501d7e1e$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <501d9f6c$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <jvvj74$n0f$4@dont-email.me> <s...@p...org>
    <jvvvo7$rsn$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k002bq$93j$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k0087r$903$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k00bkm$s8d$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k00hqt$32a$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k018iv$roo$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k02gek$sut$1@dont-email.me> <s...@p...org>

    Dnia 10.08.2012 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał/a:

    > Tak, dopracowanie konfiguracji trwało kilka miesięcy. Ale rozumiem,
    > że Ty wiedziałeś wszystko od razu, włącznie z tym jakie kolory Ci będą
    > pasować, a jakie nie. Ja się niestety z taką wiedzą nie urodziłem.

    Poważnie kilka miesięcy zastanawiałeś się, jakie kolory Ci będą
    pasować? :-)

    Ja też nie poustawiałem wszystkiego od razu. Ale jak np. po
    dwóch tygodniach stwierdziłem, że kolor nagłówków moich postów
    mi nie pasuje, to zmieniłem to i już. W życiu bym nie liczył,
    że "dłubałem" przy programie dwa tygodnie.
    W gujowym programie nie zdarza Ci się czegoś zmieniać
    po dłuższym czasie? To skąd ten nacisk na tę rzekomo super
    długą dłubaninę przy slrnie?

    > Fascynujące. Ale to wszystko działa tylko dlatego że usenet nie wymaga
    > trybu graficznego po prostu.

    Poważnie nie rozumiesz, o czym mowa? Konfiguracja programu w pliku
    tekstowym to możliwość prostego backupu i wygodnej zmiany konfiguracji
    "w locie". Do czego to wykorzystasz, to inna sprawa.

    > Naprawdę Twoja wyobraźnia nie podpowiada Ci bardziej wymagających przypadków?

    Oczywiście, że podpowiada. Tyle, że je zanegujesz, bo nie pasują
    Ci do wygodnego obrazu rzeczywistości.

    > Dobra, znowu to zmierza w stronę udowadniania głupich zależności.

    Jakich zależności? Ja tylko nadmieniam, że _praca_ bez GUI zwykle
    jest wydajniejsza. Owszem, GUI jest lepsze dla kogoś, kto pierwszy
    raz w życiu podchodzi do programu. Ale początkującym nie jest się
    całe życie (ups, niektórzy faktycznie nigdy nie wychodzą poza ten
    etap).

    > Ok, masz rację, linuks jest najlepszym wzorem UI ever, a to że ma 1%
    > udziałów to spisek masonów, żydów i wielkich korporacji. Wzdech.

    Tak jest, najlepszą odpowiedzią jest sprowadzenie sprawy
    do absurdu. Dlaczego Linux ma taki udział w rynku pisałem.

    BTW: Przeciętny użyszkodnik Windows posadzony pierwszy raz przed
    Suqeezem z OOo całkiem sprawnie wprowadził sobie poprawki
    do pracy dyplomowej pisanej w Najsłuszniejszym Pakiecie Biurowym.
    Nie narzekał na GUI, wiedział co do czego. No, ale nie był
    uczony metodą "kliknij drugą ikonkę od prawej" ;-)
    W jakich okolicznościach ujawniłyby się te poważne braki
    w linkusowym GUI? Pytam, bo może wykorzystałbym królika doświadczalnego...

    > Skoro nie umiesz pojąć że system (i program) ma być dla użytkownika
    > i ludzie będą wybierać takie, w których ktoś o tym pomyślał, to nic
    > na to nie poradzę.

    Dopóki nie zrozumiesz, że całkiem sporo ludzi nie zostaje
    początkującymi na całe życie faktycznie nie ma o czym dyskutować.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.