    From: "Michał Trych" <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto opłaca przesyłkę?
    Date: Tue, 29 May 2007 07:56:01 +0200

    Witam. Mam pytanie. Wylicytowałem przedmiot na aukcji internetowej.
    Wygrałem dokonałem wpłaty z góry sprzedającemu zarówno za przedmiot
    jak i przesyłkę. Po wysłaniu przedmiotu przez sprzedającego przesyłka
    wróciła do sprzedającego. Dlaczego? Wina kuriera. Pytanie nie główne
    Kto w takim przypadku składa reklamację przesyłki sprzedający czy ktoś
    kupujący na aukcji? Chce wymusić na sprzedającym co mnie obchodzi
    jakiś kurier wygrałem chce mieć przedmiot.
    Pytanie zasadnicze czy wpłacam sprzedającemu za ponowną przesyłkę i
    czekam na zwrot tej pierwszej od niego?

    Umowe zawierasz z kupujacym, zaplaciles za dostarczenie przdmiotu i nie
    twoja brocha ze zginal, ktos sie pomylil itp.
    taka odpowiedz dostalem jakis czas temu od rzecznika praw konsumenta.
    pozdrawiam
    michal