    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto jest właścicielem portalu forfiter.eu
    Date: Mon, 12 Aug 2013 11:12:23 +0200

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:ku91rr$gmh$1@node1.news.atman.pl...

    t=94.23.120.219&searchSubmit=search#resultsAnchor

    > Odróżnij łaskawie dostawcę internetu (czy wirtualnego serwera) od
    > właściciela strony.

    Ty wskazałeś jak należy wyszkukać właściciela strony, a ja wskazałem jak
    znaleźć właściciela serwera. Po co miałem powtarzać to co Ty już
    wskazałeś?
    Czasami szybciej się sprawę załatwi wysyłając skargi do dostawcy, który
    za łamanie prawa po prostu odmówi usługi hostingowej.