  • 11. Data: 2007-01-30 09:16:57
    Temat: Re: księgi wieczyste, a zmiana danych po ślubiej (Sąd w Warszawie)
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A nie poświadczają sobie sami na miejsu, gdy przyniesiesz oryginał i kserokopię ?
    I jeszcze pytanie, czy trzeba osobiście, czy może np. małżonek ?
    JaC

    > Oryginal lub notarialnie poswiadczona kopia odpisu skroconego aktu malzenstwa.
    > Koszt 60 zl.
    > Czas nieokreslony :)

    It has removed 2981 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 12. Data: 2007-01-30 09:37:25
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    666 napisał
    >A nie poświadczają sobie sami na miejsu, gdy przyniesiesz oryginał i
    >kserokopię ?

    Nie, gdyz sad to nie notariusz. Zgodnie z ustawa dokument stanowiacy
    podstawe wpisu do ksiegi musi byc oryginalem lub notarialnie
    poswiadczonym odpisem.

    > I jeszcze pytanie, czy trzeba osobiście, czy może np. małżonek ?

    Na wniosku musi podpisac sie wnioskodawca. A sam formularz moze zlozyc
    ktos inny. Mozna tez wyslac poczta. Ale wniosek musi byc od razu
    oplacony, np poprzez naklejenie znakow oplaty sadowej.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 13. Data: 2007-01-30 20:34:22
    Temat: Re: Jak odszukać nr księgi wieczystej (Sąd w Krakowie)
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Johnson napisał(a):

    > I co im zrobisz, jak oni i tak powiedzą że nie masz interesu prawnego ?
    > (bo zapewne nie bardzo wiedzą co to za "zwierze").

    SKO działa na UG / UM otrzeźwiaąco, na powiat wojewoda.

    MZ

  • 14. Data: 2007-01-31 06:54:43
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jan 2007 21:34:22 +0100, Marcin Żyła napisał(a):

    > SKO działa na UG / UM otrzeźwiaąco, na powiat wojewoda.

    Z zupełnie innej beczki, ciekaw jestem, czemu na powiat wojewoda, a nie SKO
    również?
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 15. Data: 2007-02-01 08:11:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > SKO działa na UG / UM otrzeźwiaąco, na powiat wojewoda.

    A nie będzie jednak szybciej w sądzie ?

    --
    @2007 Johnson

  • 16. Data: 2007-02-01 13:23:13
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Johnson napisał(a):

    > A nie będzie jednak szybciej w sądzie ?

    W realnym świecie to trwa na przykład 45 min od wizyty w SKO do telefonu
    z UM o treści "dane są dostępne, serdecznie zapraszamy".

    Ale trzeba trafić na odpowowiedniego urzędnika. Sąd minimum 3-4
    tygodnie, SKO max 14 dni.

    MZ