    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ksiadz bije dzieci- co robic
    Date: Mon, 2 Dec 2002 10:44:29 +0100

    news:asf6g3$vih$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo dzieci to jest kupa szczęścia z przewagą kupy;)))Dlatego napisałem o
    > rozwydrzonych dzieciakach-bachory.Ogół pojął o co chodzi.

    Nie chodzi o to kto co pojął, tylko co napisałeś. A widocznie
    masz problem z ścisłym wyrażaniem się.

    > Gdzie to wyczytałeś???? Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem??

    bez komentarza ;)

    > to zycze powodzenia w metodach wychowawczych
    >

    > Wychowałem dwójkę dzieci.Kończą liceum i nie miałem problemów
    > wychowawczych.Nie palą papierosów i nie piją piwa w bramie;)

    Jedno pytanie, nie zrozum mnie teraz źle nic nie będę sugerował,
    ale skąd pewność że Twoje córki są takie prawe? Czy podstawił
    byś głowę pod topór ręcząc za nie?
    Uważasz że wszystko o nich wiesz? Myślisz że gdyby piła piwo
    w bramie to powiedziała by Ci o tym?
    (przyznam się że kiedyś jako szczeniakowi zdarzyło się "piwo w brami"
    ale nie przypominam sobie żebym chwalił się tym rodzicom)
    Nie odnoś tego osobiście, nie kieruję tego do Ciebie, a tym bardziej do
    Twoich córek, to miało posłóżyć jako przykład.

    Jeżeli wszystkie odpowiedzi są pozytywne to Ci gratuluję że chyba
    należysz do nielicznej grupy rodziców.
    Jeżeli natomist choć jedna odpowiedz jest negatywna ...

    > A czy ja pisałem o karze chłosty lub dybach.

    mnie zarzucasz problem z czytaniem ze zrozumieniem, a sam przeczytaj
    co odpisałeś ;)))))). Nie przypominam sobie abym pisał o chłoście, a
    średniowiecze
    to przenośnia, którą powinnieneś przy Twoim zrozumieniu treści
    zinterpretować
    stosownie do naszych czasów.

    >Pisałem o tzw.rózdze.Nie
    > wyobrażasz sobie co BACHORY wyprawiają z nauczycielem w szkole.

    Myślę że sobie wyobrażam, a metody są bardziej cywilizowane.
    Mnie nikt nie bił jak i moich kolegów i jakoś nie przypominam
    sobie żeby wyrósł z któregoś z nas przestępca. Co niektórzy nawet
    studia skończyli, inni założyli rodziny i są prawymi obywatelami ;))))).
    Problem nie tkwi w dzieciach, tylko w nieuctwie i ignorancji zarówno
    nauczycieli jak i rodziców.
    Sam miałem "starej daty" nauczycieli, którzy byli konserwatystami i
    jakoś z rózgi nie kożystali, nie krzyczeli a klasa respekt czuła.

    Pozdrawiam

    Darek