    From: "pissmejker" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kserokopia pełnomocnictwa
    Date: Fri, 1 Oct 2004 19:18:37 +0200

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:sag7d.328146$vG5.317831@news.chello.at...

    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > oryginału
    > była
    > która
    > opatrzone
    >>

    > Nie można tu rozpatrywać czy xerokopia jest wazna. Ważne jest
    > pełnomocnictwo
    > !
    > Poświadczanie za zgodność z oryginałem przez pracownika punktu xero może
    > być
    > potraktowane jako oświadczenie.
    > Każde pełnomocnictwo udzielane przed notariuszem jest sprawdzalne, trzeba
> [...]
    Ale to pełnomocnictwo nie zostało potwierdzone notarialnie.
    Po prostu spisane zostało pełnomocnictwo i wniesiono od niego opłatę
    skarbową w postaci znaczków skarbowych. Potem zrobiono z tego pełnomocnictwa
    kserokopię i ona z adnotacją "za zgodność z oryginałem" zrobioną przez panią
    w punkcie ksero została załączona do dokumentów.
    Pani z punktu ksero poświadczyła za zgodność bo widziała oryginał i sama
    zrobiła kopię.
    A może jest przepis że poświadczać za zgodność z oryginałem mają prawo tylko
    notariusze ? :-)