eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoksero akt sprawy ( z sadu) dla osoby nie zwiazanej z dana sprawa › Re: ksero akt sprawy ( z sadu) dla osoby nie zwiazanej z dana sprawa
  • Data: 2005-08-17 07:17:15
    Temat: Re: ksero akt sprawy ( z sadu) dla osoby nie zwiazanej z dana sprawa
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znowu ktos sie sili na popularne i niesluszne stwierdzenie pt. "Teoria swoje
    > a praktyka swoje"...Pislaem juz na temat takich wypowiedzi i nie bede
    > powtarzal.

    Może trochę nie na temat, ale o praktyce. Chciałem wydobyć z sądu pewien
    dokument. Byłem w sprawie stroną, miałem kopię tego dokumentu z innego źródła.
    Egzemplarz z akt sprawy został moim zdaniem sfałszowany, i po to potrzebna była
    mi ta kopia. Sąd odmówił mi wydania (nie tylko kopii uwierzytelnionej, ale w
    ogóle kopii) powołując się na odpowiednie rozporządzenie ministra
    sprawiedliwości (nie pamiętam które, jeśli kogoś to interesuje mogę na jutro
    sprawdzić). W tym rozporządzeniu stało, że nie wydaje stronie sie kopii
    dokumentów nie pochodzących bezpośrednio z akt sprawy. Musiałem więc po prostu
    przepisać dokumencik, który pochodził z zupełnie innego postępowania. Tamto
    inne postępowanie stało się właśnie bezpośrednią przyczyną złożenia przeze mnie
    pozwu.

    Pozdrawiam

    Cvzapla