  • 1. Data: 2004-03-15 14:11:10
    Temat: kradzież tablicy rejestracyjnej
    Od: "Romex" <r...@g...pl>

    Witam wszystkich!

    Skradziono mi jedną tablicę rejestracyjną (nową z białej serii) - zgłosiłem
    ten fak na Policję. Po miesiącu otrzymałem pismo że sprawcy nie udało się
    wykryć.
    W związku z tym mam pytanie czy Wydział Komunikacji może dorobić skradzioną
    tablicę ? Czy muszę zakupuić nowy komplent z innym numerem rejestracyjnym ?
    Jak to jest w praktyce ?

    Pozdrawiam

    Romek

  • 2. Data: 2004-03-15 14:51:57
    Temat: Re: kradzież tablicy rejestracyjnej
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Romex" <r...@g...pl> napisał:

    >Czy muszę zakupuić nowy komplent z innym numerem rejestracyjnym ?
    W przypadku kradzieży, na twój wniosek otrzymasz nowy dowód
    rejestracyjny i zalegalizowane tablice rejestracyjne z nowym numerem
    rejestracyjnym oraz nalepkę kontrolną.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-03-15 15:44:34
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl>

    > W przypadku kradzieży, na twój wniosek otrzymasz nowy dowód
    > rejestracyjny i zalegalizowane tablice rejestracyjne z nowym numerem
    > rejestracyjnym oraz nalepkę kontrolną.

    1. ale czy odplatnie?
    2. czy w czasie od kradziezy do umorzenia - otrzymuje sie tablice
    zastepcze, czy tylko cos w stylu poswiadczenia kradziezy?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-03-15 16:52:10
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Psychik" <p...@Z...pl> napisał:

    >ale czy odplatnie?
    A który urząd wyda ci coś bez zapłaty ? Oczywiście, że na twój koszt !

    >czy w czasie od kradziezy do umorzenia - otrzymuje sie tablice
    >zastepcze, czy tylko cos w stylu poswiadczenia kradziezy?
    Oczywiście, jeśli wystąpi o wydanie (i zapłaci) to może otrzymać.
    Zaświadczenie o umorzeniu postepowania wydaje Policja i ono jest
    niezbędne, aby otrzymać nowe tablice.

    Artur Golański

  • 5. Data: 2004-03-15 20:15:48
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał:

    > A który urząd wyda ci coś bez zapłaty ?

    akt zgonu? ale to juz chyba poniewczasie ;-)

    > Oczywiście, jeśli wystąpi o wydanie (i zapłaci) to może otrzymać.

    ok, thx.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 6. Data: 2004-03-15 23:30:21
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Mi skradziono obydwie :( . Niezwłocznie zawiadomiłem policje i ze
    zgłoszeniem poszedłem do urzędu komunikacji i za ok.160PLN w ciągu 10 minut
    miałem nowe tablice, nalepki oraz dowód rejestracyjny. Nie musiałem okazywać
    zawiadomienia o umorzeniu postępowania. Na nowych tablicach jeżdzę do tej
    pory (ponad rok). Dodam że jakiś czas po tej kradzieży zostałem powiadomiony
    przez policje że jestem podejrzany o kradzież paliwa (sic!). Ale to już
    osobna historia zakończona szybko i bezstresowo. Miejsce tych zdarzeń to
    Tychy.

    pozdrawiam Przemek