    From: "Marcin \"Zapa\"" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzież dowodu osobistego
    Date: Sat, 20 Apr 2002 18:41:24 +0200

    byłem na policji ( w swoim rejonie ) i pan policjant powiedział mi, że
    nie przyjmują informacji o kradzieży dowodu osobistego. na to ja mu
    powiedziałem, że jak ktoś sobie kupi np. lodówke na moje konto, to co ja mam
    wtedy zrobić, skoro nie bedę mieć zadnego zaświadczenia, że mi skradziono
    dowód.... na to pan policjant powiedział, że mam iśc do urzędu, tam w
    podaniu o nowy dowód wpisuje date kradzieży dowodu i to wszystko.........i
    tak zatem zrobiłem.....

    pozdrawiam Marcin