  • 1. Data: 2006-09-08 15:12:40
    Temat: kradziez dokumentow a lewy kredyt
    Od: "klopen" <p...@i...yu>

    Niedawno kupowałem coś na kredyt i moim zdaniem zabezpieczenia są
    całkiem w porządku i nawet mysz się nie prześlizgnie ;)
    Miałem nowy plastikowy dowód osobisty i paszport sprzed roku.
    Zastanawiam się tylko w jaki sposób złodzieje dokumentów kupują coś na
    kredyt i to w nie jednym miejscu, bo często się słyszy, że komuś ukradli
    dowód i potem w całym kraju miał do spłacenia raty, o co w tym chodzi?
    Przecież ciężko znaleźć kogoś podobnego do mnie, trzeba złożyć podpisy,
    wszystko nagrywają kamery przemysłowe, w jaki sposób złodzieje robią
    tutaj wałki?

  • 2. Data: 2006-09-08 17:43:42
    Temat: Re: kradziez dokumentow a lewy kredyt
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    klopen wrote:

    > Przecież ciężko znaleźć kogoś podobnego do mnie, trzeba złożyć podpisy,
    > wszystko nagrywają kamery przemysłowe, w jaki sposób złodzieje robią
    > tutaj wałki?

    Znajdują niekompetentnych lub przekupnych pracowników banku.

  • 3. Data: 2006-09-09 02:25:30
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    klopen wrote:
> [...]
    > Przecież ciężko znaleźć kogoś podobnego do mnie, trzeba złożyć podpisy,
    > wszystko nagrywają kamery przemysłowe, w jaki sposób złodzieje robią

    Bo jak sąd przyklepie wyrok, a gość się nie odwoła, bo myśli że to nie
    jego dotyczy to klamka zapadła.
    Sąd nie bada zgodności podpisów, ani nie sprawdza kamer przemysłowych.
    Wydaje wyrok na podstawie przedstawionych mu dokumentów nie widząc nawet
    człowieka. Dopiero odwołanie może to zmienić. A skoro go nie ma, a wyrok
    stanie się prawomocny...