  • 61. Data: 2007-12-31 07:12:42
    Temat: Re: kradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa prawdziwa
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Też niezupełnie. Właściciel serwera z grą będzie musiał się
    > wytłumaczyć z wprowadzenia odpowiednich modyfikacji w świecie
    > gry przed społecznością graczy.

    Będzie musiał tylko jeżeli umowa z graczami takie tłumaczenia przewiduje.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 62. Data: 2007-12-31 08:07:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał

    > Będzie musiał tylko jeżeli umowa z graczami takie tłumaczenia
    przewiduje.

    Jeśli będzie manipulował warunkami gry to gracze nie będą wnikać
    w treść umowy a po prostu go oleją i pójdą gdzie indziej.

  • 63. Data: 2007-12-31 12:02:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 30 grudzień 2007 20:25
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1wzgd4dtgd1vv.rsudnk65unh$.dlg@40tude.net>):

    > Ale dla wlasciciela gry tak. I tu sie sypie cala analogia z kontem
    > bankowym.

    Dlaczego? Jak właściciel banku będzie miał taką fantazję to też Ci może
    dopisać :D

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl