  • Data: 2016-11-22 00:08:59
    Temat: Re: kradzież a odszkodowanie z PZU
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krycha"

    Mam następującą sytuację skradziono dwa rower KROSS (damka i męski) z
    piwnicy. Przepiłowanie skobla.
    Mieszkanie jest moją własnością (nie przebywam tam), ubezpieczone w PZU.
    Jeden z rowerów kupiony przeze mnie i na fakturze moje nazwisko.
    Drugi własnością osoby trzeciej, przebywającej czasowo w tym mieszkaniu
    i przechowującej swój rower w tej piwnicy.
    PZU nie uznał prawa do odszkodowania za rower tej osoby trzeciej.

    Ważne kto jest właścicielem rowerów, czy to, że były skradzione z
    piwnicy którą obejmuje ubezpieczenie?
    ---
    Masz jakąś umowę z PZU ? :-)