  • 21. Data: 2005-10-17 18:50:24
    Temat: Re: kradzierze w hipermarketach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    flashi wrote:

    > ja mam nadzieje ze mu ucinaja prawa reke za kradziez ...

    Tobie za głupotę to powinni głowę uciąć.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 22. Data: 2005-10-17 18:52:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    flashi wrote:

    > czekaj a jak hipermarkety okradaja klientow ?
    > kaza otwierac torebki portfele i wysypac kase na ziemie ?
    > no bez przesady :)

    Przeterminowane towary, fałszowane metki (z datą spożycia), kanty na
    cenie oraz akcje typu "promocja", gdzie daje się dużo wyższą cenę,
    skreśla ją po pod spodem dopisuje cenę tylko nieco wyższą od
    przedpromocyjnej.

  • 23. Data: 2005-10-17 18:54:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    badzio wrote:

    > W marketach sa koszyki/wozki. Wiec sorki, ale jesli ktos wklada produkt
    > do kieszeni to jest jednak duza szansa ze mial niecne zamiary

    Za szansę jeszcze nikogo nie skazali (i słusznie).

    Ja czasem nawet produkt przed kasą chowam w sobie (tj. zjadam) a
    papierek chowam do kieszeni, żeby mi z koszyka nie zwiał, żeby mógł się
    przy kasie uiścić.

  • 24. Data: 2005-10-17 20:49:52
    Od: "DareK" <d...@T...pl>

    >kradną mi czas (przeliczalny na pieniądze) zmuszając mnie do szukania
    >towaru który chcę kupić .... [ciach]

    Bardzo współczuję wszystkim, których hipermarkety zmuszają do robienia tam
    zakupów. Jak to się odjawia? Ochroniarze z hipermarketu czekają na was pod
    drzwiami waszych domów???
    Ja uważam, że robienie zakupów w małych osiedlowych sklepikach nie ma sensu
    (przeterminowany towar, kolejki, zły humor pani sprzedawczyni itp) i nikt
    nie zmusi mnie żebym tam robił zakupy.
    Chyba wyolbrzymiacie rolę hipermarketów w naszym życiu. Toż to tylko
    sklepy:))

    A propos kamer - wiszą u sufitów, przypominają lampy z ciemnym kloszem

    pozdrawiam
    DareK

  • 25. Data: 2005-10-17 20:53:04
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    wiadomości news:dj0rso$knh$3@opal.futuro.pl...

    > cenie oraz akcje typu "promocja", gdzie daje się dużo wyższą cenę,
    > skreśla ją po pod spodem dopisuje cenę tylko nieco wyższą od
    > przedpromocyjnej.

    No ale dla kazdego o IQ powuzej 100 to jest raczej humorystyczny akcent
    hipermarketowej rzeczywistosci :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2005-10-17 23:45:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD wrote:

    > No ale dla kazdego o IQ powuzej 100 to jest raczej humorystyczny akcent
    > hipermarketowej rzeczywistosci :)

    Ale większość się nabiera...

  • 27. Data: 2005-10-18 19:06:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:dj1d1v$s62$3@opal.futuro.pl...

    Ja w jednej z sieci zaobserwowałem lekką odmianę tej sztuczki. coś
    kosztuje sobie 89,99 zł. W pewnym momencie cena wzrasta o 10 zł i
    kosztuje 99,99 zł, by za tydzień w ramach promocji cena spadła do
    89,99 zł.

  • 28. Data: 2005-10-21 13:06:34
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-17 13:09 Marek Wierzbicki napisał(a):

    > Nie. Raczej myslałem o informacji ogólnej - np. uwaga teren monitorowany

    Nie ma takiej potrzeby.
    Większe działanie prewencyjne (i tańsze) będzie jak się komuś pozwoli
    coś ukraść i się go z hukiem na oczach innych zatrzyma niż jak się
    wydaje pieniądze np. na strażnika przy każdym kliencie.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/