    From: "Vik" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty egzekucji komorniczej, czy to jest zgodne z prawe ?
    Date: Wed, 23 Nov 2005 16:51:13 +0100

    > Masz przeterminowaną ustawę, ale i tak popatrz się na art. 49 jeszcze.

    no dobra ale gdzie znalezc jaka jest wysokość prognozowanego przeciętnego
    miesięcznego wynagrodzenia w państwowej sferze budżetowej, zwanego dalej
    <prognozowanym przeciętnym wynagrodzeniem>.
    bo wg tego zapisu jest to 15% ale nie mniej niz 1/10 tego prognozowanego,
    czyli jak wyglada na to ze przecietne to 2000 zl niezla kasa skora ja
    zarabiam 800 zl

    Pzdr
    vik