    From: sirhc <sirhc@.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kosz likwidacji hipoteki
    Date: Wed, 10 Mar 2004 14:51:11 +0100

    Dziekuje wszystkim za informacje

    Sprawa sie wlasnie wyjasnila Pracowniczka dzialu ksiag wieczystych
    sprawdzila dzisiaj (wczoraj nie chciala sie odrywac od pracy) jaka to
    jest kwota i okazlo sie ze wpisali mi w zawiadomieniu
    zla liczbe Zamiast 1152zl mam zaplacic 167zl Zostalem przeproszony ale
    co z tego jak wczesniej sie nadenerwowalem co nie miara Zreszta to juz
    drugi numer ktory zostal mi wyciety, wczesniej dostalem wypis z ksiegi
    wieczystej w ktorej przydzielono mi numer piwnicy nalezacy do innej
    osoby Niezly musza miec tam bajzel, albo ja juz jestem taki pechowy