    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Date: Fri, 27 Aug 2010 10:44:19 +0100

    "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i556oo$luu$1@news.onet.pl...

    > Jeśli przyjdę do Ciebie pomieszkać, bo masz wolną kanapę w pokoju, to
    > przecież nic Ci nie ujmę....

    I wlamiesz sie przez zamkniete dzwi?
    Parking o ktorym mowa nie jest zamykany i zamkniecie nie jest dostepne
    wylacznie dla oplacajacych.
    Jak bym w domu zostawil otwarte dzwi, to pewnie bys mogl tak zrobic.

    > Ale on nie stawia samochodu na pustym polu, tylko na czyimś parkingu. Ktoś
    > go utrzymuje, sprząta, płaci za niego podatki i chce za to zapłatę, jeśli
    > chcesz z niego skorzystać. Dziwne? To skorzystaj z pokoju w hotelu, bo
    > akurat nikt nie zarezerwował go.

    Dalej to samo - patrz wyzej. Parking nie ma zamkniecia.

    > Bo egzekwowanie prawa w Polsce jest trudne, więc ktoś może pójść na
    > skróty?

    Zacjowanie godne jaskiniowcow to rozwiazanie sprawy?
    Az strach pomyslec, jak by dali swobodny dostep do broni w Polsce....
    Nastepnym razem radze nie glosowac przeciw PiS czy przeciw PO jak TV
    karze...
    To moze i w egzekwowanie prawa stanie sie prostrze...
    Od 20 lat rzadza te same nazwiska a ludzie jak stado baranow dalej to
    samo... co jakis czas nowe hasla, nowe gruszki na wierzbie.
    A potem narzekanie bo np. prawo nie egzekwowane... To sie zaczyna od gory.
    Wladza w Polsce od dobrych 15 lat ma w dupie obywatela (przypadkowe
    spoleczenstwo) zajmuje sie medialna walka o krzyz. Zapamietaj to w
    nastepnych wyborach i nie daj sie znow otumanic przez TV to moze prawo
    bedzie lepiej egzekwowane.

    > Właścicielowi. Tak samo jak stoi pusty pokój w hotelu, to też za darmo nie
    > pozwoli Ci w nim się przespać.

    Pokoj jest zamkniety w hotelu. Na dworcu kolejowym jak nikt nie chodzi
    (ochrona, straz, policja) tez mozesz sie przespac.

    > No to jak za drogo, to nie korzysta. Jeśli dla mnie za drogi jest Mercedes
    > klasy S, to go nie kupuje, a nie go kradnę, bo stoi w salonie i nikt go
    > nie kupuje...

    Kradnac mercedesa, przywlaszczasz cudza, rzec. Tej rzeczy juz nie bedzie dla
    jego wlasciciela. Miejsca parkingowego nie bierzesz sobie do plecaka czy
    bagaznika - rozumiesz?