  • Data: 2006-08-11 10:15:10
    Temat: Re: korzystanie z regulaminu innej strony www - można?
    Od: "rrr" <p...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mozesz podać jakies blizsze źródła?
    > bo mnie się kołącza odwrotne orzeczenia

    Jest publiakcja na ten temat, z tego co pamietam to prof. Szawaja jest
    autorem. Mam kopię w domu, moge zatem sprawdzić w weekend.
    Być moze chodzi Ci o regulaminy podpadajace pod art. 4 tj. "regulaminy
    urzędowe" tego rodzaju dokumenty oczywiście nie sa chronione. Jednak zarówno
    w przypadku regulaminów bankowych, jak regulaminów świdczenia usług drogą
    elektroncizną (po pewno o tego rodzjau dokument chodziło koledze), to sa to
    dokumenty prywatne, nie podpadajace pod art 4.
    Pozdrawiam,
    Romek