  • 1. Data: 2005-04-10 17:17:11
    Temat: korespondencja radiowa
    Od: SiEl <c...@w...pl>

    Czy istnieją jakieś świadectwa i licencje dotyczące korespondecji
    radiowej. Jesli tak to jakie i czy sa okreslone poprzez jakies ustawy i
    zarzadzenia.
    Z góry dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2005-04-10 17:40:32
    Temat: Re: korespondencja radiowa
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Jak radiowej? Chodzi ci o pasma, radiolinie itd? KRRiT przyznaje
    odpowiedznie częstotliwości, więc ot tak sobie linku nie mozesz sobie
    zestawić... Jeśli o to chodzi...

  • 3. Data: 2005-04-10 18:45:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SiEl" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy istnieją jakieś świadectwa i licencje dotyczące korespondecji
    > radiowej.

    Istnieją. Cała masa. W zależności od tego, co chcesz robić

    > Jesli tak to jakie i czy sa okreslone poprzez jakies ustawy i
    > zarzadzenia.

    Poszukaj na stronach http://www.urtip.gov.pl/ - akurat teraz mi nie
    chodzą, ale tam powinno być wszystko. Rodzaj oraz w ogóle konieczność
    posiadania odpowiednich zezwoleń i licencji zależy silnie od tego, na
    jakim paśmie chcesz pracować i co robić.

  • 4. Data: 2005-04-10 18:45:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    miedza napisał(a):
    > Jak radiowej? Chodzi ci o pasma, radiolinie itd? KRRiT przyznaje
    > odpowiedznie częstotliwości, więc ot tak sobie linku nie mozesz sobie
    > zestawić... Jeśli o to chodzi...

    URTiP, nie KRRiT :-) Ale ja do końca nie jestem pewien, czego dotyczyło
    pytanie...

    M.

  • 5. Data: 2005-04-10 19:48:23
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    > URTiP, nie KRRiT :-) Ale ja do końca nie jestem pewien, czego dotyczyło
    > pytanie...

    Ofkors - za dużo w mediach o KRRiT, więc pomyliło mi się :)