  • Data: 2004-04-19 03:07:13
    Temat: Re: korespondencja
    Od: Andrzej Małysz <a...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:18bgo0vkvidwa.1hsote6tnyec5.dlg@40tude.net...
    > Sat, 17 Apr 2004 16:06:46 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, poreba napisał(a):

    > Poczte zakladowa odbiera pracownik z upowaznienia prezasa i tylko on.A
    > prezes robi z nia co chce. W pracy nie ma listów prywatnych.

    Mimo, że problem nie dotyczy mnie to "ja się z takiego Państwa wypisuję";
    tzn., że np. pismo napisane na ręcę przewodniczącego organizacji związkowej
    może być przeczytane od stróża po dyrektora a do adresata nie trafić;
    to samo z "wyciągiem" osobistego konta bankowego; i jak tutaj ma się prawo w
    kwestii poufności bankowej i dalszych ewentualnych konsekwencji?;
    zdrówko!
    am