    From: HiFi_Maniak <j...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kopia płyty CD Audio
    Date: Sat, 20 May 2006 22:32:51 +0200

    Dnia Sat, 20 May 2006 21:47:25 +0200, Przemek R. napisał(a):

    > mozesz mistrzu !

    Tutaj Gotfryd pisze - "użytek osobisty", dla mnie pożyczanie sąsiadowi to
    już nie jest użytek osobisty..

    Mylę się ? Czym różni sie sąsiad od kolegi/kolegów? Wtedy słucham oryginału
    a ktos słucha kopii w tym samym czasie

    Jacek
    Odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu
    Arcam Diva CD73>VdH1st>A-604R>VdH Magnum>Dynaudio Audience 50