  • 1. Data: 2007-07-03 13:42:25
    Temat: Re: kontynuacja ubezpieczenia OC
    Od: p...@w...pl

    On 2 Lip, 16:52, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomo cinews:f6b0bb$co$1@nemesis.news.tpi.plkoval

    Aby nie przep aci polecam narz dzie na http://ipolisa.pl Jest tam
    kalkulator 6 najbardziej popularnych towarzystw. Mo na si zorientowa
    tak aby nie przep aci

    PQ

  • 2. Data: 2007-07-04 06:12:38
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu p...@w...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Aby nie przep aci polecam narz dzie na http://ipolisa.pl Jest tam
    > kalkulator 6 najbardziej popularnych towarzystw. Mo na si zorientowa
    > tak aby nie przep aci

    1) Nie bardzo na temat
    2) Popraw prosze kodowanie albo przestan uzywac plliterek
    --
    badzio