eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kontrowersyjny]: religia [rastafarianizm] a legalizacja marihuany › Re: [kontrowersyjny]: religia [rastafarianizm] a legalizacja marihuany
    From: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kontrowersyjny]: religia [rastafarianizm] a legalizacja marihuany
    Date: Fri, 19 Sep 2003 16:33:17 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@chello062179018066.chello.pl

    Dnia 2003-09-19 16:21, kozak-straznik-moralnosci napisał(a):

    >Ale to jest rytuał - elelment religijny. To tak jakby Sanepid zabronił
    >katolikom czy prawosławnym w Wielki Piątek - ze wzgledow higienicznych -
    >całowania stóp Chrystusa. Nie pomyslales o tym ??

    Ale nie zabronił, póki co.
    Poza tym całowanie stóp Chrystusa (a raczej rzeźby Go przedstawiającej)
    nie należy do istotnego elementu kanonu Kościoła Katolickiego). Myślę,
    że zakazanie tej praktyki nie wiązałoby się z delegalizacją wyznania
    katolickiego, prawda?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918