  • Data: 2003-12-06 17:43:47
    Temat: Re: kontrole policji w domach:-) jeszcze raz:-)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnbt124f.3v3.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > Mogą przeszukać, chociaż wcześniej muszą wezwać do wydania szukanej
    rzeczy.

    No nie wiem czy się nie mylę ale przeszukanie jest już czynnością procesową
    i na to muszą mieć zgodę prokuratora. Korci mnie żeby panom policjantom w
    drzwiach oświadczyć ze jak mają zgodę prokuratora to zapraszam, a jak nie to
    niech spadają w podskokach po ów glejcik:-)) Wiem, że mogą wejsc bez nakazu
    prokuratora i donieść glejcik do siedmiu dni po ale o ile dobrze kojarzę to
    tylko w sprawach nie cierpiacych zwłoki - a nie wiem czy za takie można
    uznac naloty na prywatne mieszkania w celu szukania pirackiego np worda?
    :-))

    HaNkA DoCiEkLiWa