  • Data: 2003-07-23 06:26:28
    Temat: Re: kontrola w szkolach
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Stawiam pytanie inne: czemu rodzice "normalnych" dzieci tak rzadko dziś
    > domagają się od dyrekcji szkół, aby takie skuteczne kontrole były w szkołach
    > przeprowadzane częściej, a wobec winnych aby wyciągano rzetelne i uciążliwe
    > konsekwencje.

    bardzo trafne pytanie. chyba nie uzyskamu na nie odpowiedzi:-((

    > Naruszenie jakich dóbr osobistych masz tu na myśli?

    np. naruszenie nietylkalnosci. mialam na mysli taka sytuacje, gdy pies wskaze w
    jakis sposob, ze uczen posiada narkotyki.wowczas, policjant, gdy dokona
    przeszukania - i nie znajdzie nic. rodzice takiego ucznia nie beda miec
    pretensji o narazenie na stresy itp i naruszenie nietykalnosci? Robert
    wspominal o kontroli osobistej takiego ucznia. a czy to czasem nie bedzie
    przeszukanie juz?dla mnie konrtola osobista jest pojeciem wezszym niz
    przeszukanie. i w sumie kontrola osobista to np. "obmacanie" jakiegos osobnika,
    czy nie ma np. jakiegos narzedzia. ale juz zajrzenie do kieszeni, sprawdzenie
    co ma w tornistrze, czy wlozenie reki do kurtki - to nie kontrola osobista,
    tylko juz przeszukanie, z ktorej to czynnosci trzeba sporzadzic protokol. moze
    sie myle, wiec mnie sprostujcie.

    pozdr
    M.