    From: "Radek" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola osobista w pracy
    Date: 13 Feb 2005 18:28:43 +0100

    Witam.ja mam ten sam problem.Przed przystąpieniem do pracy musiałem podpisać że
    zgadzam się na okontrole osobistą.Teraz nasuwa się pytanie gdzie kończy się
    kontrola osobista?Ochrona czasem żąda sciągnięcia spodni.Czy maja prawo?Żeby
    tego nie było mało wyjezdżając z terenu firmy musimy otwierać bagarzniki do
    kontroli w prywatnych samochodach.Szukałem pomocy na stronach www lecz nie
    udało mi się.Jesli ktoś by dysponował jakimiś zarządzeniami,artykułami,to
    bardzo proszę przesłać do mnie.pozdrawiam