  • 11. Data: 2002-12-03 10:15:27
    Temat: Re: kontrola drogowa - zatrzymanie dowodu rejestracyjnego
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    news:ashubk$los$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Twoja za to jest bardzo rzeczowa nerwusku.

    Ja nie zabieram głosu w tej dyskusji ponieważ nie wiem
    na czym polega taka kontrola, ale na paplaninę, która
    nic nowego nie wnosi, muszę zwrócić uwagę.

    I zastanów się nad słowami które powyżej napisałeś :).
    Mam pięcioletniego sąsiada, którego na więcej stać ;).
    Wiesz to jest przepychanka typu:
    -ty jesteś brzydki
    -nie to ty jesteś brzydki
    ;)))))))))))))))

    >Osobiste wycieczki proszę na priva
    > gdyż nie wszystkich to interesuje.

    Ależ jak najbardziej interesuje. To trzeba powiedzieć publicznie ;)
    Zdolność pisania i mówienia jest do przekazywania informacji
    a nie paplaniny nie wnoszącej nic!

    >Tam możesz odreagować stresy i leczyć się
    > z kompleksów.Gorąco polecam.

    Masz racje kompleksy mam, jak każdy :).
    Stres, przeżywam jak większość :)
    Na odreagowanie mam inny sposób, więc dziękuję nie
    skorzystam. ;)))))))
    Ciekawe dlaczego tak gorąco polecasz, czyżbyś korzystał
    już z internetowego psychologa ;))))))))

    W sumie nie dziwie się, po taki doświadczeniach życiowych
    o jakich pisałeś....... Ale nie będę się powtarzał pewnie zakumasz ;)
    Teraz już wszyscy widzą do czego Twoje rady mogą doprowadzić.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2002-12-03 10:33:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ależ jak najbardziej interesuje.

    Schizofrenia paranoidalna.

  • 13. Data: 2002-12-03 10:50:24
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Schizofrenia paranoidalna.
    > "Psy szczekają,karawana jedzie dalej"

    Ups, :)))) sie Pan chyba zdenerwował ;0.
    Ale przemyśl to, to nie ja przytaczam powyższy cytat
    w każdej wiadomości która pojawia się na grupie ;))))))
    Teraz zagadka!!!
    I kto tu cierpi ;)))))))))

    A tak poza konkursem, to jest to jakiś straszny obraz z dzieciństwa,
    no wiesz te psy itd. ;)?

    > Leszek

    Pozdrawiam

    Darek

    P.S.

    Schizofrenia paranoidalna - definicje znasz pewnie z filmów ;)
    Najgorsze jest to że ludzie w ostatnim czasie zaczęli nadużywać
    tego rodzaju modnych terminów jak depresja schizofrenia itd. nie zdając
    sobie sprawy niestety :( z znaczenia. No tak ale rozumiem to
    moda to moda ;)))))))))))

    Zaufaj mi nie wierz we wszystko co mówią w telewizji ;))))))

  • 14. Data: 2002-12-03 11:24:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Od tej pory szczekasz w próżni.Uważaj aby ci echo pustej głowy nie
    rozwaliło.

    Baj baj.

    Leszek

  • 15. Data: 2002-12-03 11:58:36
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Od tej pory szczekasz w próżni.

    Up, chyba obrażasz mnie.
    Widzę że debat sejmowych się naoglądałeś cytuję "milczeć psy".
    Już Ci pisałem że nie należy wierzyć i brać wzorów
    z wszystkiego co w telewizji usłyszysz ;)

    >Uważaj aby ci echo pustej głowy nie
    > rozwaliło.

    Wiesz używasz ostrych słów, a jeżeli masz choć trochę
    oleju w głowie to wiesz że na obrażanie stać nawet największych
    debili i kretynów tego świata ;))))))). Tak że poziom reprezentujesz
    marny. Rozczarowałem się Tobą, myślałem że jeśli potrafisz
    tak krytycznie czasami się wypowiadać, to że z Twojego
    punktu widzenia masz coś tam przemyślane. Rzeczywistość
    jest jednak inna i smutna :(.

    Ale pomimo, że mnie obraziłeś to urazy do Ciebie nie czuję, takim ludzią
    jak Ty się wybacza... Zgadnij dlaczego ;)

    > Baj baj.

    ?? No aż tak to się nie spoufalaj ze mną ;)

    Pozdrawiam

    Darek

    A teraz używając Twojego języka (tak kiepsko polski umiesz że
    skrótami angielskimi musiałeś się posiłkować ;))
    EOF (nie EOT ;) )

  • 16. Data: 2002-12-03 12:25:45
    Od: "Grzegorz Krzemieniecki" <s...@N...gazeta.pl>

    > Witam
    > Proszę o wskazówkę, gdzie szukać kryteriów oceny stanu technicznego pojazdu

    Wybierz:
    1. http://www.stacja.com.pl
    2. Prawo
    3. Dziennik Ustaw nr z 1999 r. Nr 81 poz. 917
    4. Załącznik nr 1-na końcu tekstu

    G.K.

    ...Prawda o Polspam może być inna niż ci się wydaje.....

  • 17. Data: 2002-12-03 19:03:18
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    obluzowane koło kierownicy, przyciemnione szyby, przerdzewiałe nadwozie itp. nie
    wymagają
    > żadnego urządzenia.
    Luzy na przekładni kierowniczej chyba wymagają - kiedyś max. to było 4 cm po
    obwodzie, jak to mierzyć, na oko?
    korozja nadwozia - a w jakim stopniu i w jakich miejscach? gliniarz pod wozem
    nie pełzał...
    W konretnym przypadku doczepił się do progów i drzwi (które nie są chyba
    elementami nośnymi)

    > A na jakiej podstawie policjant stwierdził, że "zamek drzwi działał
    > niepewnie, stwarzając możliwość
    > otwarcia podczas jazdy"? SZarpa te drzwi, czy odstawały?
    Nie wiem, ktoś zapodał na chat'cie

    W tym wszystkim chodzi mi umocowania prawne nie dopuszczające dowolności
    interpretacji (jeśli to możliwe).

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 18. Data: 2002-12-03 19:08:02
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    > Wybierz:
    > 1. http://www.stacja.com.pl
    > 2. Prawo
    > 3. Dziennik Ustaw nr z 1999 r. Nr 81 poz. 917
    > 4. Załącznik nr 1-na końcu tekstu
    Dzięki

    > ...Prawda o Polspam może być inna niż ci się wydaje.....
    Może, może, wiem...
    ale oby NIE...

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 19. Data: 2002-12-04 07:04:19
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    > Jaki sprzęt widziałeś na stacji diagnostycznej do oceny "zgnicia"
    > karoserii??
    Zestaw testowy: diagnosta+śrubokręt+lampa ;))

    > Chciałbyś konkretnego przepisu jak duża ma być plama korozji np. na lustrze
    > reflektora?
    Chciałbym dowiedzieć się czy istnieją jasne i pełne kryteria oceny stanu
    technicznego pojazdu i ew. niedopuszczenia go do ruchu, wykluczające lub chociaż
    bardzo ograniczające dowolność ich interpretacji przez glinę na drodze.

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 20. Data: 2002-12-04 07:38:17
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JarekT" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chociaż
    > bardzo ograniczające dowolność ich interpretacji przez glinę na drodze.

    Ja też bym chciał się dowiedzieć od Leszka ;)
    Ale chyba nie mamy szans ;))))))))

    Pozdrawiam

    Darek