  • 11. Data: 2002-10-25 14:07:43
    Temat: Re: kontrola BSA w firmie w domu
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    > Czy kontrola BSA, który przyjdzie z policją i nakazem przeszukania firmy,
    > będzie mogła
    > przeszukać całą chatę, nawet jeśli dla firmy jest tylko wydzielone
    > pomieszczenie?
    BSA samo NIC nie może. Policja z nakazem tak, ale formalnie jak w nakazie.
    Realnie może być różnie. Żądaj protokołu wszystkich czynności. Postaraj się o
    świadka (może sąsiad?).

    >P.S. proszę o szybką odpowiedź,... bo oni mogą przyjść w każdej chwili!!
    > dostałem pisemko,
    >że chcą ode mnie wykaz softu jaki mam w kompie.
    Niech sobie chcą. IMHO - do kosza. Jednak mogą oni (BSA) zawnioskować do policji
    (a ona do prokuratury lub sądu) o nakaz kontroli.
    Przeczytaj uważnie post Piotra - ma 100% racji

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 12. Data: 2002-10-25 15:25:10
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > Jesli ktoś chce zobaczyć jak to wygląda IRL to mogę wystawić
    > skan faxu - 4 strony.

    Ja bym chciał, prześlij mailem ;-)
    TS

  • 13. Data: 2002-10-25 18:00:02
    Od: "Realista" <r...@o...pl>

    > Oni wsłali ten spam po całym kraju(?), a przynajmniej po pewnych
    > regionach. Ta tabelka jest dla Ciebie. Masz sobie ją wypełnić i
    > zoabczyć ile masz rzeczy bez licencji. Taki psychologiczny element,
    > żebyś wiedział, czego się spodziewać. Nic odsyłać nie masz... Choć
    > pewnie się ucieszą z tych, co im to odeślą :)))))))

    Ktoś kto ma w firmie mało komputerów z legalnym softem to może się zabawić i
    wypełnić im tabelkę "z fantazją"
    czyli:
    Corel 10
    AliasWavefront Maya 4 (cena zbliżona do dobrego wózka)
    Autocad 2000
    Adobe Photoshop
    Windows XP
    MS Office XP
    I jeszcze kilka najdroższych pozycji z cenika softu.
    Wysłać do BSA i czekać na wizytę, po czym nie wpuścić gościa.
    Jak przyjdzie z policją to powiedzieć, że myślałem że to konkurs i że mam
    napisać nazwy wymażonych programów.
    Nic Ci przecież nie mogą zrobić "za fałszywe składanie zeznań" wielkiej
    firmie BSA

  • 14. Data: 2002-10-26 12:36:14
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <n...@a...for.adress.com>

    "Realista" <r...@o...pl> wrote in message
    > Nic Ci przecież nie mogą zrobić "za fałszywe składanie zeznań" wielkiej
    > firmie BSA

    Hehe, dobry pomysł :) A jak przyjdą już z policją to zasymuluję
    awarię zasilania w całej firmie tak żeby ich podrażnić.

    Licencje mam :) bo bym spać nie mógł przez nich przecież.
    Jedyne co mnie drazni to userzy co sobie ściągają WinZipa i WinRara
    a one mają jakieś pokichane licencje, ale nie znalazłem nic
    winrarowatego za darmochę...

    --
    pozdrawiam, fazer www.mixer.one.pl
    ___________________

  • 15. Data: 2002-10-26 20:11:30
    Od: "sli" <s...@w...pl>

    > Jedyne co mnie drazni to userzy co sobie ściągają WinZipa i WinRara
    > a one mają jakieś pokichane licencje, ale nie znalazłem nic
    > winrarowatego za darmochę...

    zobacz powerarchiwer'a
    sli

  • 16. Data: 2002-10-26 21:00:59
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <w...@w...mixer.one.pl>

    "sli" <s...@w...pl> wrote in message news:apesu1$g7i$1@news2.tpi.pl...
    > zobacz powerarchiwer'a

    thx :)

  • 17. Data: 2002-10-27 02:22:44
    Temat: Odp: kontrola BSA w firmie w domu
    Od: "Beamar" <m...@p...onet.pl>

    [ fazer is now websafe ] - <n...@a...for.adress.com> napisałbył(a):
    > Jesli ktoś chce zobaczyć jak to wygląda IRL to mogę wystawić
    > skan faxu - 4 strony.

    A z chęcią zobaczyłbym, jak to wygląda, jeśli propozycja aktualna,
    oczywiście
    m...@p...onet.pl

  • 18. Data: 2002-10-28 06:38:24
    Od: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl>

    > Hehe, dobry pomysł :) A jak przyjdą już z policją to zasymuluję
    > awarię zasilania w całej firmie tak żeby ich podrażnić.

    Zabiora kompy w celu sprawdzenia oprogramowania. Oddadza najwczesniej za 6
    miesiecy.
    Lepiej nie cwaniakowac