  • 1. Data: 2002-10-24 07:19:04
    Temat: Pilicjant "zalatiwa" sprawy prywatne - i przychodzi bez odznaki
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    Moze ktorys z grupowiczow wie co grozi policjantowi przychodzacemu bez
    blachy i straszacemu kogos za cos tam?
    czyli w sprawie prywatnej uzywa munduru

    ania

  • 2. Data: 2002-10-24 09:37:14
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Moze ktorys z grupowiczow wie co grozi policjantowi przychodzacemu bez
    > blachy i straszacemu kogos za cos tam?
    > czyli w sprawie prywatnej uzywa munduru

    IMHO nie trzeba mieć blachy aby powiedzieć komuś jaka jest odpowiedzialność
    (co możesz stracić) za popełnienie jakiegoś tam czynu.

    --
    pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2002-10-24 11:31:06
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > IMHO nie trzeba mieć blachy aby powiedzieć komuś jaka jest
    odpowiedzialność
    > (co możesz stracić) za popełnienie jakiegoś tam czynu.

    zle mnie zrozumiales - przychodzi dwoch i straszy cie tekstami typu tam
    szybko ci to zamkna jak otworzylas i tego typu teksty

    ania

  • 4. Data: 2002-10-24 11:43:06
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > zle mnie zrozumiales - przychodzi dwoch i straszy cie tekstami typu tam
    > szybko ci to zamkna jak otworzylas i tego typu teksty

    Nadal nie rozumiem, chyba mało inteligentny jestem.
    Jeżeli jesteś OK a ktoś zagraża Twojej godności, zdrowiu lub życiu to myślę
    że jest podstawa aby zgłosić to w prokuraturze.
    Jest jeszcze http://www.kgp.gov.pl/ kliknij na "e-mail"

    Artur