  • 1. Data: 2002-10-24 09:15:27
    Temat: Cisza wyborcza a internet
    Od: "Wojtek" <w...@u...pl>

    Witam serdecznie!!!

    Mamy na swoim regionalnym portalu serwis wyborczy (www.wybory.ecentrum.pl),
    którego główną atrakcją jest głosowanie i komentarze (są jeszcze płatne
    reklamy i opisy kandydatów - niestety mało :-).
    Zamierzamy w piątek 25.10 po północy tylko uniemożliwić głosowanie, ale
    zostawić forum i całą resztę (m.in. ranking kandydatów - stan na koniec
    głosowania).
    Czy będziemy czyści wobec prawa (cisza wyborcza, itp.)?

    --
    Pozdrawiam,

    w...@u...pl

  • 2. Data: 2002-10-25 06:20:23
    Temat: Re: Cisza wyborcza a internet
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > głosowania).
    > Czy będziemy czyści wobec prawa (cisza wyborcza, itp.)?

    Wg mnie tak. Przeciez mozna miec np gazete z piatku gdzie sa wyniki piatkowe
    i czytac ja w sobote :)

    Fantom