  • Data: 2013-07-08 05:24:39
    Temat: Re: koniec z pozwami za przedawnione/fikcyjne dlugi :)
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 00:22, hiki o! pisze:

    > Ale jak opodatkuja to nie beda chcieli wprowadzic nakazu zamykania w
    > niedziele..

    No to kościoły też pozamykać w niedzielę, a co? Jak wszyscy, to wszyscy.
    Ale wtedy Żydzi poczują się upośledzeni, bo oni świętują w sobotę. No to
    w sobotę pozamykać synagogi, a co? Jak wszyscy...

    Chyba mam genialny pomysł: Należy konstytucyjnie wprowadzić
    niewolnictwo. Każdy obywatel jest niewolnikiem państwa. Obywatele
    wybrani demokratycznie jako przedstawiciele, z automatu stają się ludźmi
    wolnymi (wszak tworzą państwo). Przynajmniej parę niejasności by się
    wyprostowało.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.