  • Data: 2020-04-04 15:29:02
    Temat: Re: koniec Gersdorf
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik A. Filip napisał:

    > Czyli jesteś za modelem z USA łącznie z likwidacją osobnego
    > "politycznego" Trybunału Konstytucyjnego wybieranego w RP3
    > przez polityków (Prezydenta, Sejm i Senat)?

    Jestem za zmniejszeniem liczby urzędniczych stołków.
    Ciągoty do rozdmuchiwania aparatu urzędniczego ma i pis i peło.
    Od sołtysa po ministry wszyscy chcą umoczyć ryj w melasie (Michalkiewicz)

    cyt. 320mln usa
    Kongres składa się z Senatu (obecnie 100 senatorów) oraz Izby Reprezentantów (obecnie
    435 reprezentantów).

    VS

    38mln PL

    senat 100 darmozjadów
    sejm ... hi hi wincyj niż w usa czyli 460 darmozjadów